Tisdag

Hejj! Nu är jag hemma igen. Dagen har varit jobbig, inte för att det har hänt något speciellt, utan för att jag var så himla trött. Cykelturen hem var lite rolig, men om jag skulle berätta om allt skulle inlägget bli hur lågnt som helst. Jag förklarar i bilder istället.

På dom här bilderna märker man hur mycket saker som finns att fota i Luleå..

Fast den här bilden ligger det faktiskt en historia bakom. Jo, så här är det. Jag har en fobi för traktorer och grävskopor så när jag påväg hem möttes av denna grävskopa som blockerade vägen fanns det inget annat för mig att göra än att ta en annan väg. Så jag vände om och cyklade runt hela skiten, jag for förbi mitt dagis, där var småttingarna ute och lekte och jag mina skor fick också möta herr Lerpöl, dom skorna är inte så vita nå mer. Sen då jag kom tillbaka till vägen så visade det sig att jag faktiskt inte hade åkt runt grävskopan utan att jag nu stod rakt framför den, så då tog jag en annan omväg, genom skogen, och ni kan ju bara tänka er hur det gick.. Men jag kom iallafall hem till huset. Och nu sitter jag och äter hallon/rabarbet yoghurt och K-special med choklad i, mumma!

Jag har dock några tråkiga uppgifter att göra, för att göra allt lite lättare skriver jag en lista:
1. Göra matteläxan (ett blad som handlar om enheter och vikt)
2. Påbörja Engelskaläxan, detta kan bli lite svårt. Vi ska nämligen välja 10 ord som vi inte kan men kan vara bra att kunna, och detta kan ta ett tag för mig, hehe, sen ska vi rita en serie också och den ska innehålla några av våra "glosor"
3. Städa upp i rummet innan det börjar leva kryp här inne (det är väl inte jättebråttom, men jag vill ändå fåd et gjort)
4.Öva inför So-provet (PANIK!)

Kommentarer
Postat av: Caisa

Sv; tack desamma :)

2009-05-12 @ 15:46:41
URL: http://caisaandersson.blogg.se/
Postat av: TessanSessan

tack =)

2009-05-12 @ 15:51:01
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Dixi

Svar: tack så mycket ;*

2009-05-12 @ 16:00:53
URL: http://barbiedramaqueen.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback