Stan

Tja! Då var man hemma från stan, dagen började bra. Jag sprang till bussen och hann precis, så utmattad gick jag och satte mig bredvid en tant, fast det ångrade jag senare, för tanten hade världens äckligaste andedräkt! Jises! Ajja, sen gick jag, Olivia, Ottilia, Amanda och Felicia omkring på stan, Ottilia stack efter ett tag (anledning okänd). Men vi fortsatte ströva runt, Jag köpte:

Lång trekvartsärmad tröja, H&M 198 :-

Lila linne H&M 69:-
Köpte även jeansleggings på Bikbok för 149:- men har ingen bild


Amanda kastade grädde på mitt ben!

Vädret var superfint

Då jag stod och väntade på mamma var det typ nån slags hiphop battle utan för KH (kulturens hus), hade god lust att gå dit och skaka lite rumpa men ville inte ge dom andra men för livet...

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback