Onsdag

Hejj! Nu har jag precis kommit hem. Ska berätta om dagen snabbt bara eftersom att jag behöver göra min engelskaläxa färdig. Först på morronen vard et idrott, vi körde brännboll killarna mot tjejerna, tjejerna vann med 99-60! Girl power ;) men det var nog mest för att killarna svor så mycket, och då fick vi plusspoäng ;) Resten av dagen har inte varit så speciell, jag å några andra tjejer ska ghöra en dans så då har vu tränat lite på det, jag är inte så seriöst eftersom att jag föredrar att köra något annat än striptease (elr nåt sånt?). Nu måste jag ta itu med engelskan, hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

du stavar bra. ;)

vard et, plusspoäng, ghöra, vu ? :p

2009-05-13 @ 15:04:34
URL: http://jwestmans.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback