NRJ

Hejj! Då var man tillbaka från lagkvälllen, vi hade verkligen jätteroligt!
Först blev vi indelade i lag 4 å 4, jag blev med lisette, josefin och lotta. Vi gick till idrottshalllen och fick göra några smarbetsövningar. På en övning skulle man klättra över en jättehög bom. Då jag skulle över fick jag panik, jag är sjukt höjdrädd! Men jag lyckades ändå ta mig över med hjälp av mina lagkompisar. Efter det så fick alla grupper varsin hundring, för den skulle man köpa middag och komma så nära 100 kr som möjligt. sen skulle man tillaga maten också.  Vi gjorde pasta med nån sås, och fatta vad vi improviserade! Lite skinka hit, lite crema fresh dit. Men gott blev det, och det är ju huvudsaken!


Vi spanade in skolan litegrann också

Lisette och långeman xD
Efter middagen gick vi till aulan och där fick vi först lyssna på intro till olika låtar, och sen skulle man gissa vilken låt det var. Sen så skule vi göra sketcher och en fotbollslåt med en melodi från en julsång.

Lisa, Hanna, Amanda och Sofia :P
 Efter det skulle vi hitta på en dans, jag rockade loss! Men vi kom iallafall inte på nån dans i gruppen. Men sen då vi väl stod på scenen så skulle vi improvisera, och jag började typ dansa, hahah, jag är "jätte" duktig på att dansa, eller inte... Men trots min oförmåga fick jag en pris för bra improvisering xP

Och nu sitter jag här hemma och smaskar på godis :D

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback