Måndag

Hejj! Då var den skoldagen över och jag är hemma igen! Dagen har varit rolig, jag lyckades faktiskt att klara av allt på förhördet i spanskan (spanska är inget jag är bra på). Sen har jag fått en massa andra saker gjort också, som tillexempel i matten och i NO. Svenskan var dock urtrist, men Zoom boken är verkligen så tråkig som en lärobok kan bli! Jag och filmgänget gick och pratade med dom som vi gör filmen med, vi har fått läsa speakertexten också och lottat om vem som ska få läsa den, det blev Olivia. Vi har även pratat om våran premiär och det är nu bestämt att vi ska lägga ut trailern till filmen på Youtube. Nu sitter jag här hemma och skriver, vi fick sluta tidigare idag men om ca en timme blir det att fara tillbaka till skolan för utveckligssamtal, önska mig lycka till! ;)

Speakertext

Dagens outfit;
♥ Jeansleggings (bikbok)
♥ Lila linne (H&M)
♥ Svart kofta (H&M tror jag)

Vädret är för övrigt jättefint ute, sommaren är äntligen påväg!

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback