Fredag

Hejj! Då var man hemma igen då. Dagen har varit riktigt rolig! Först fick jag å dom andra som är med se filmen. Den var riktig bra! Men jag såg dock lite konstig ut i vissa scener. Filmen kommer typ att komma ut på youtube, dessutom har vi ändrat namn på filmen, från "Lyckliga gatan" till "Spaderdam". Hursomhelst, efter lunch bar det iväg till Leoslekland med klassen, det är roligt att få känna sig lite barnslig ibland! Vi hade jättekul (bilder kommer snart). Då vi slutade hämtade mamma å Sandra mig och då for vi till skokanonen och tittade på skor, jag föll för ett speciellt sko par ;)

Silver-glittriga, dom passade inte på mina fötter... Fast nu när jag ser dom såhär i efterhand så var dom nog ändå inte så supersnygga... xD
Efter mamma och Sandra hade köpt skor drog vi vidare till Dollar Store, där köpte vi bara lite grejer till hemmet och lite så, jag fick en glass också, magnum mandel, favvo glass!
Sen drog vi vidare till stan och kollade på lite grejer och sen hem. Idag är det faktiskt en träningsfri dag för en gångs skull. fredag=freeday
Ska ladda upp bilder från leos nu, puss!

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback