Fredag

Tja! Nu har jag precis kommit hem från en rolig friluftsdag, vi var på ormberget och åkte skidor, men jag åkte inte nå skidor så jag å några andra åkte madrass istället, hela dagen var väldigt kul men roligast av allt var nog då jag, Olivia, Jenny, Nila, Emma och Ottilia gick upp för hela slalombacken, vi knöt fast ett tefat och två madrasser i varandra, sen åkte vi ner hela backen, oj vad vi skrek! Men kul var det! :)
Vi fick även steka kebab själva som vi sen åt, mumsmums! Mamma å pappa kom och hämtade mig när vi slutade, då hämtade vi Sandra från skolan å sen for vi till kvantum å köpte mat å godis ;P Fast jag får inte äta nå godis än eftersom att jag har match ikväll, vi spelar nämligen Leos cup så denna helg blir full av matcher.
Just nu sitter jag bara och stinker brandrök, ska väl snart äta något.
Idag far min älskade syster till Norrköping för att spela USM (ungdoms SM), jag får väl önska henne lycka till och en trevlig resa <33

Nä nu kan jag inte sitta och lata här nå mer, nu måste jag städa rummet, tråkigt men det måste göras, så hejdå! <3

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback