...

Tja! Matchen igår gick väl sådär, vi spelade lika, jag gjorde 10 poäng, i slutet fick jag straffkast, och så missade jag dom! Hade jag satt en iallafall så hade vi vunnit! Mamma och pappa håller på att tracka mig för det där..

Jag har nyss fått den nya Twiligtboken - Så länge vi båda andas. Åh vad jag älskar dom där böckerna! STOR rekomendation!

Idag har jag två matcher, mot Dundret och mot Ängesbyn, Ängesbyn blir väldigt svåra att möta, då man spelar mot som så är det som att spela rugby istället för basket, och dessutom har vi alltid urkassa dommare då vi möter dom, men gammelstan, som vi mötte igår, vann över dom så då kan vi nog också vinna. Dundret blir förmodligen lätta att slå, men vi har aldrig mött dom så man vet aldrig, man ska inte underskatta, nåja, jag har iallafall bestämt mig för att vi ska få guld i den här cupen.

Vad jag har gjort idag:
1. Sovit
2. Läst "Så länge vi båda andas"
3. Läst "Så länge vi båda andas#
4. Samma som 3:an
5. Ätit vindruvor
6. Samma som 4an
7: Ätit frukost
8. Fixat lite i rummet
9. Samma som 6an
10. suttit vid datan

Och på min lista om vad jag ska göra idag finns det bara en sak:
1. Spela basket match

Så, nu har jag slängt in ett inlägg, kanske skrivver senare, hejdå! <3

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback