Torsdag

Hej! Då var man hemma igen då. Ingen speciellt har hänt idag, rektorn kom och pratade med oss, vi har blivit lite stökiga nu när vi har vikarie, men det är ju inte så konstigt.... Annars har inget speciellt hänt, cyklade vilse påväg hem, och på tala om cyklel, imorron måste vi cykla 1,1 mil med skolan! Och då kom vi ju in på det här med skola igen, idag då vi körde jeopardy (stavning?) så trodde alla att jag skulle bli assur då mitt lag inte vann, men blev jag det? Nä, där fick dom ;) Hehe, men alla vet att jag är en tävlinsmänniska och tror att direkt jag inte vinner blir jag jättesur, men där missbedömmer dom mig ;) Ska äta nåt nu och sen ikväll är det träning!


Kommentarer
Postat av: rebecca

nej -.- antingen var dom sjuka eller skadade :o

2009-06-04 @ 16:04:44
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh tack så mycket!

Hur mår du då?

2009-06-05 @ 01:13:28
URL: http://nojjsan.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback