Minigolf..

Hejsan! Vi har haft en riktigt trevlig kväll, vi åt kinamat, kyckling med cashewnötter för min del. Sen gick jag, Elin, Sofia, Elins lillebror Isak och Sofias lillasyster Cecilia och spelade minigolf. Det gick "jättebra" för mig, hehe, det var nån kille som sköt en boll i min axel, aj, hahaha, sen då jag skulle "putta" (eller vad man nu säger) så kom en annan kille moch sa "hole in one" och jag sköt bollen åt (urskäkta) helvete, haha, då sa han "eller inte..". Konstigt nog kom jag tvåa med 56 poäng efter Elin som hade 53 poäng, fråga mig inte hur det gick till, hehe.. Sen gick vi till en "studsmatta" (en jättestor luftuppfylld grej som man kan hoppa på), haha, det var några killar där och luften höll på att tömmas, då killarna hoppade så skapades det typ "vågor", hehe, en kille gjorde det ganska nära mig så jag typ flög omkull, då började han skratta.. x) hehe, konstigt att sånt här alltid händer just mig xP nu ska jag ta och äta lite vattenmelon och sen blir det sängen för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ha haft kul ;)

2009-07-30 @ 09:52:06
Postat av: mathea

SVAR:

Tack så jätte mycket! Vad kul att höra! =D

Jag ska säga att jag suger på minigolf. Inte min grej. HAHA..

Puss o kram!!

2009-08-04 @ 14:54:59
URL: http://busringa.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback