Godmorron!

Godmorron! I min familj är det näst intill omöjligt att somna om man går och lägger sig först, för då sitter mamma och pappa i vardagsrummet och pratar högt, är det inte det som stör är det Sandra som bablar om nåt ointressant med mamma, är det inte det så är det nån TV på hög volym, är det inte det så far något och smäller i dörrar är det inte det så klampar nån omkring i huset så att det hörs högt. Jag blir övertrött och börjar skrika åtdom andra att vara tysta, ingen skillnad, och så fortsätter det tills alla har gått och lagt sig, då kan man äntligen sova. Dessutom väcktes jag av pappa klockan 11, härligt.. Hehe, inte nåt speciellt posetivt inlägg.. Ska iallafall gå och käka frukost nu (plättaaar), hejdå!

Kommentarer
Postat av: -Mikk

Fan vilken fin desgin!

Gör du designer ?:D

2009-07-26 @ 12:37:11
URL: http://onormalaste.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback