Blodet droppar bloooodet droppar..

Hejsan! Träningen gick bra, haha, fast en liten sak hände ;) Jag krockade med Elin och fick hennes öra i mitt huvud, typ. Jag höll handen där det gjorde ont och tittade på Elin. Hon såg ut att ha rätt ont, själv gjorde det knappt ont alls, jag tog bort handen från pannan, då började minha lagkamrater säga att jag blödde och då kollade jag ner på min hand, den var alldeles bloddränkt, jag kände hur blodet rann ner för hela mitt ansikte, jag tyckte att det var så äckligt att jag började gråta. Bloden bara rann, ni skulle sett västen jag hade på mig, den hade inte lite blod på sig ;) hehe, mina tränare typ dränkte hela mitt huvud i vatten och sen satte dom på ett plåster och jag fortsatte träningen som om ingenting hade hänt, men nog var jag lite förvirrad, haha x)

Kommentarer
Postat av: Annaochmattias

tack så mkt :)

2009-07-26 @ 21:21:35
URL: http://annaochmattias.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag tyckte att det var dags för en tävling igen och därför har jag knåpat ihop en liten vinnarpresent som någon av er kan vinna! Gissa vad? Ni vinner speciellt utvalda kläder till ett värde av ca. 5000kr



Det skadar inte att vara med! :-)

2009-07-26 @ 23:09:46
URL: http://marielle.missworld.se
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback