Måndag!

Hejj! Nu har jag nyss kommit hem från Olivia. Den här dagen har varit ganska, hmm, speciell. Ajja, vi hade vikarie idag, och den vikarien sög! Hon sprang omkring och satte prickar på alla! Shit vad irriterad jag blir! Ajja, första lektionen var iaf Svenska, vi läste först och sen skulle vi skriva berättelser, jag satte mig brevid Olivia eftersom att min bänkkamrat inte hade kommit än. Men då kom "Åsnan" och sa att jag inte fiuck sitta där, givetvis frågade jag varför, och hon svarade bara att det var för att hon ville att alla skulle sitta på sina egna platser, världens sämsta argument! Ajja, jag giuck och satte mig på min plats och sen kom Anna (min bordskompis). Då vi skulle skriva berättelser hade jag ingen insperation så jag satt bara och tänkte. Men då blev Åsa (a.k.a Åsnan) sur och sa åt mig. Ajja, lektionen var skit. Sen på rasten hände det grejjor, och efter rasten hade jag bild, men den lektionen slapp jag! (Anledning okänd) Sen var det spanska, sen lunch, på lunchrasten jag jag och några polare upp till korridoren längst upp. Fyfan vad läskigt det är där.



Den här skylten finns där, hmm, undrar varför den kallas Lyckliga Gatan? Det är typ helt sterilt och läskigt där, en av oss for och bankade på dörren, och då kom en skitläskig gubbe ut så vi kutade till hissen och skrek, men han öppnade hissdörren och sa åt oss att vi inte fick knacka där, vi sa att  vi inte skulle göra det igen och sen åkte vi iväg med hissen. Sen var rasten slut och lektionen vi hade nu var SO, tråkigt tråkigt. Vi jobbade med våran instuderingsfrågor, sen var det rast igen, vädret var riktigt fint ute



Blå himmel och solen värmde faktiskt, fast det är fortfarande väldigt mycket snö ute. Efter rasten hade vi egentligen NO, men vi körde mördaren ist och sen mördaren på discoteket, kul kul! Sen var skoldagen slut, men jag och några andra gick dit upp igen, det var en skitläskig gubbe dära (han hade typ nån sjukdom) som skrämde oss hela tiden. Och han typ tittade fram lite då och då och sen då vi pekade på honom så gömde han sig, läskigt! Men det var ändå allra värst då vi gick ut ur hissen, jag sprang mot ena änden av korridoren och då jag tittade bak så stod han där vid fönstret, shit vad jag blev rädd, alla som sprang bakom mig tittade också dit och såg honom, men han typ gick och gömde sig igen, fyfan vad rädd jag var! Ajja, vid fyratiden gick jag, Olivia och Amanda till Olivia, vi drack glögg och tittade på TV, sen kom mamma och hämtade mig. Jag åt middag och nu sitter jag vid datan, jag å Sandra gjorde nyss en rolig grej, hahahaha. Vi är bäst! xP
 Nu ska jag plocka in min tvätt, ha de bra!

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback