Sent inlägg

Hejsan! Jag vet, sent inläg, men bättre sent än aldrig.

Idag har jag spelat basket mest hela tiden, dagen var faktiskt jättekul idag! Jag börjat längta tills basketsesongen sätter igång ordentligt.

Efter basketen var det bara att stressa till fotbollsträningen, tyvärr sträckte jag typ låret på första övingen så jag kunde inte vara med så mycket, jag tror att min kropp kanske är lite väl sliten..
Har tränat rätt mycket nu dom senaste dagarna.
Måndag Basket från 09.00 - 15.00 med lunch och sånt, alltså ca 4 timmars träning.
Tisdag Basket från 09.00 - 15.00 ca 4 timmars träning, fotbollsträning 19.00-20.45, ca 6 timmars träning totalt
Onsdag Basket från 09.00 - 15.00, fotbollsmatch 2×35 min, ca 5 timmars sportande totalt
Torsdag (idag) Basket från 09.00 - 15.00 ca 3 timmars träning.

Alltså har jag tränat ungefär 18 timmar på fyra dagar, rätt så mycket ändå, inte konstigt att man är sliten..

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Japp! Naturvetenskapligt på Minerva i Umeå

2009-08-20 @ 20:32:59
URL: http://freddisliv.blogg.se/
Postat av: Nadja

sv: okej (: längtar du? ;p

tackar! :)

2009-08-20 @ 20:50:37
URL: http://nadjagoesfanny.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback