Jag? Målvakt?

Hemma! Vi vann med 2-1, i den här matchen hade jag en ganska viktig poition, målvakt.. Hehe, med tanke på att jag aldrig har varit målvakt och fick ställa mig i ett stort 11-mannamål med endast en halvtimmes erfarenhet så var min insats rätt bra, ett mål insläppt i slutet av matchen. Hursomhelst var målet omöjligt att rädda, jag stod rätt placerad men kunde inte nå bollen som for i nättaket i krysset. Jag hade aldrig kunnat klara mig så bra utan mina fantastiska lagkamrater, i första halvlek tog jag i bollen tre gånger, så insatsen av dom var väldigt bra, i andra halvleken kom det dock fler bollar mot mål.. Men jag är ändå hyfsat nöjd med min insats :D Målvaktströjan jag fick ha var rosa, gul och lila, riktigt sexigt!

Kommentarer
Postat av: J

Och vad menar du med det?



Förövrigt läser jag ALDRIG deras bloggar, jag är mig själv.

2009-08-16 @ 20:11:04
URL: http://jwestmans.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback