Svammel?

Hhahahahhah! Sjukt stolt jag är för tillfället.. Idag på basketträningen så fick jag inte vara med p.g.a min sjukdom (hade feber igår) men jag for dit ändå och övade skott, jag å Malin F hade väldigt kul :P Oskar lovade Malin en tia om hon satte ett skott några meter från trepoängslinjen, hon gjorde inte det, MEN jag gjorde det ;P Fast inte fick jag nå pengar inte? Hahahaha, Oskar själv kunde inte sätta skottet därifrån:P
Skotten gick ganska bra, fast inte trepoängarna (förutom det överdrivet långa skottet) men jag är OTROLIGT sugen på att springa, men måste än så länge ta det lugnt, vill inte bli sjuk igen inför DM..
När jag kom hem så hade jag å mamma jeansprövning, ahahhahah, jag har så bra humor xD Och enligt mamma suger jag på att sätta på mig jeans :P Ska ta en dusch nu, tror jag.. Idag har jag kännt mig överdrivet svammlig, måste vara biverkningar från min evighetslånga sjukdom (sen i söndags) Puss! <3

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback