Onsdag

Då har man nyss kommit hem efter en fotbollstrtäning, töstig och hungrig, törsten åtgärdade jag, men jag måsate verkligen göra något åt hungern...

Min dag började med att jag drack saft som smakade PK (powerking) till frukost, den enda skillnaden var att jag inte blev hyper av saften. Sen bar det iväg till skolan, vi hade idrott första lektionen, sen gick jag tillbaka till skolan, jag och några andra tjejer håller på med ett filmprojekt så idag provfilmade vi, det var faktiskt jätyteroligt, vi gör en skräckfilm. Och gissa vem som är spöket? Jo, jag! Vi fick se resultaten och jag tycker att det blev riktigt bra! Såg ut som en trailer ungefär, men vi jobbar ju med proffs så... Efter skolan var det bara att skynda hem, kasta i sig lite mat, byta om till fotbollskläder och slänga sig på cyckeln och trampa iväg mot IP. Träningen gick faktiskt riktigt bra för mig, förutom att mitt ankelskydd skar in i foten helatiden. Efter träningen cycklade jag hem igen, jag tänkte att jag skulle ta en genväg, så jag cycklade på en smalare väg, men snö+värme=blött och blött+lera=geggigt och geggigt+kärringcyckel med smala hjul= trilla, eller jag trodde att jag skulle trilla iallafall, men konstigt nog lyckades jag ta mig förbi genvägen oskadd,. tur det. Nu sitter jag iallafall här hemma och ska ta en dusch, och något att äta, så hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Snygg header<3333

2009-04-22 @ 18:59:29
URL: http://mmmaja.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback