Kryckor for life!

Jag gillar verkligen att gå på kryckor, eller så inte..

I min familj handlar vi från internet, mat alltså. Så då får vi maten hemkörd. Och det fick vi alltså idag, mamma är i kalix och pappa och Sandra for iväg på fotbollsträning, så då var jag alltså ensam hemma, på kryckor. Jag kan säga att det är ganska jobbigt att bära omkring på matpåsar.Då jag var påväg  mot frysen med två påsar så ringer telefonen, givetvis, så det var bara för mig att släppa påsarna och skutta och svara. Sen så blev jag pissnödig, så då hoppade jag till toaletten. Men då stod det givetvis fem påsar framför dörren, så då fick jag flytta på påsarna med stord besvär. Och inte nog med det! Då jag väl kom in på toan så halkade jag på mattan. Life is good...

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback