Kock?

Idag har jag varit en duktig flicka, nu har jag nyss hjälpt till med maten.


Jag gjorde en smaskig sallad, förresten hatar jag att skära tomater, för dom mosas under kniven, det är kladdigt och om man har trasiga nagelbans svinder det som f*n


Jag skrubbade även potatis med hjälp av domhär vantarna. Och jag håller med mamma, hon är verkligen grinig idag, jag hade skrubbat och skurit 8 potatisa i klyftor och gick stolt till mamma och visade henne vad jag hade åstadkommit, vet du vad hon sa då?
- Det behövs 4 till!
Så jag gick lydigt och gjorde som hon sa, och mitt godis är slut! Nu får jag nöja mig med brända popcorn ikväll istället... Och det är väl inte mitt fel att jag inte kan poppa popcorn i micron utan att bränna dom? Skyll på föräldrarna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg (:

2009-04-19 @ 10:20:25
URL: http://stigson.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback