Glass är min diet!

Tittade nyss på ett pogram om unga tjejer som hade ätstörningar. Asså undrade seriöst vad dom hade innanför pannbenet, om dom hade någonting där! Dom var typ assmala men bantade genom att äta en pytteliten portion mat för att sedan trycka ner fringrarna i halsen så att maten kom upp igen, och det var deras diet. Visst jag är ganska smal, ska jag berätta min diet? Jo, jag äter en massa chips och glass, kött, grönsaker, frukt, åsså tränar jag. It's easy! Dessutom tränar jag inte speciellt mycket heller, bara ca 3 ggr i veckan plus matcher, fast nu har det varit lite matcher.. Men that's it! Mycke bättre än att svälta ihjäl iallafall. Blev väldigt trött nu, så godnatt!

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback