Förlåt

Förlåt för att jag inte skrev nåt inlägg igår, men jag hann faktiskt inte. Först vard et skola, sen var jag med Rasmus och Olivia och sen fotbollsträning, så jag hann helt enkelt inte, men men.

Idag har det varit skola, som vanligt, det var genrep inför morrondagens vårshow, jag och några andra ska blåsa såpbubblor på dom som sjunger. Fast det finns några nackdelar;

1. Bubblorna spräning direkt dom lämnat våra hemmagjorda ståltråds saker.
2. Sugrös fungerar bättre, men man för dock den hemmagjorda såpan i munnen, äckligt!
3. Vi får klämma ihop oss fem st bakom en liten svart "kulis" eller vad det nu heter.

Ajja, efter genrepet fick vi gå hem, eller i mitt fall. Cyckla hem, och det är nån kilometer mellan skolan och mitt hus, så det var lite jobbigt. Då jag kom fram till "Helvetesbacken" som jag tidigare har kunnat cyckla upp för var jag tvungen att stiga av och leda upp cyckeln, vars tog min kondition vägen? Dessutom mötte jag en tant som ledde cykeln, i nerförsbacke! Antagligen så åker man nerförs. Jag mötte en gubbe som vattande gräsmattan också, jag fattar inte varför, jag menar, alla gräsmattor är ju dyblöta nu. Ajja, nu måste jag äta något, hejdå!

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback