Dagboksbloggare?

Gjorde ett test HÄR om vilken slags bloggare jag är:

Dagboksbloggare
Din blogg är din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar . Din blogg är bara till för vardaglig ventliering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta.

Hmm, okej? Då har jag några saker att säga om den lilla, utvärderingen? (stavning?)
1. Kan någon översätta till svenska tack?
2. Varför skulle jag skriva om mensvärk? Det ärväl inget resten av världen behöver veta om?
3. Jag har aldrig skrivit en tenta
4. Jag har inga barn?
5. Visst, jag har spindelfobi, och har skrivit om ångest, men jag har väl aldrig skrivit något om relationsproblem?
6. Okej, jag stavar ganska dåligt här i bloggen..
7. Jag bryr mig visst om jag har besökare eller inte!

Såja, nu vet ni hur det ligger till, ehm, men NÄSTAN inget stämde in på mig i det där testet, eller hur?

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback