Söndag

Tja! Idag har vi spelat semifinal, men vi förlorade så vi fick spela bronsmatchen mot det andra hökenlaget, mitt lag vann, men vi är ju egentligen samma lag så man kan säga att båda lagen fick brons.

Nackdelar och fördelar idag:

Nackdelar:
1. Vi förlorade semifinalen
2. Jag glömde min tröja i hallen och kom på det då vi nästan kommit hem
3. Jag spelade uruselt idag

Fördelar:
1. Vi fick brons
2. Jag hittade min tröja igen
3. Vi fick fairplaypriset, konstigt att mitt lag kunde få det, jag spelar inte precis fair x)<3

Resten av dagen har jag bara läst ur min bok, den är så j*vla bra! För tillfället sitter jag om smaskar på min mangosorbet, nu ska jag fortsätta läsa så hejdå!<3

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback