Silver

Tja! Förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har spelat en basketcup. Vi fick silver, och jag spelade en hel match med feber, finalen, och jag glömde min tröja i hallen, MEN Fanny hittade den så jag får snart tillbaka den ;P Tack så mycket! Jag tycker att förlusten i finalen känns lite surt, vi var värda den segern, och om vi hade haft domare som kan dömma foul så hade vi säkert fått dendär guldmedaljen också. Ajja, man kan inte alltid vinna, även fast jag gärna skulle vilja det..
Resten av gårdagen låg jag och sov, tittade på TV och bara tog det lungt. Idag blev det ingen skola för min del, även fast jag nästan är frisk nu, frisk nog att kunna sitta vid datan iallafall. Nu kurrar det i magen så jag ska gå och äta lite frukost, ha de bra!

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback