Basketdag

Tja! Då har man nyss kommit hem efter en basketdag, vi spelar nämligen en basketcup, och vi är vidare i final!! Jippie! Hahahah, vi kommer givetvis att få guld xD Jag är inte jättastolt över min insats idag, då vi spelade mot ängesbyn gjorde jag typ 20p, eller inte riktigt, jag håller inte koll men mamma å pappa sa det. Men de sista sekunderna i den matchen låg vi under med 3p, jag fick ett läge från trepoängslinjen, MEN jag siktade inte då jag sköt, jag bara kastade iväg bollen så vi förlorade den matchen :( hade jag siktat kanske jag hade satt den bollen och då hade vi kanske vunnit, men nää, det var jag minsann inte smart nog att göra, ajja, vi är iallafall vidare i final s¨å jag antar att jag måste släppa det.
Ikväll blire väl att titta på TV, mamma gör en god efterrätt åt oss, och sen får jag inte glömma att det är earth hour oxå. Men nu måste jag verkligen gå och duscha, jag stinker verkligen! <3 Imorrn ska vi vinna guld! Wish me good luck!

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback