1 cm!

JAG ÄR 1 CM LÄNGRE ÄN SANDRA! Woooh! Jippie! För er som inte vet så är Sandra min storasyster, hon är två år äldre än mig, men jag är LÄGRE! Moahahahahah!
Hej förresten! Idag har jag varit och åkt slalom i måttsund m skolan, det var kul! Men jag lyckas alltid med det omöjliga, jag trillade i liftkön, men ajja, alla kan inte vara normala ;P Sen jag kom hem har jag bara chillat å suttit vid datan, nu har jag nyss ätit, ikväll ska jag förhoppningsvis färga mitt hår, men som sagt var, förhoppningsvis.. Det beror på om mamma ids eller inte. Jag ska göra något vettigare nu så hejdå! <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Du är väldigt stolt fattar jag;)

2009-03-27 @ 15:37:43
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback