Piteå summergames!

Hejsan! Har nyss kommit hem nu, har ni saknat mig? Okej, kanske inte, nu ska jag hursomhelst berätta om min vistelse i Piteå, bilder kommer sen ♥
Tosrdag:
Jag och mamma for och handlade på ICA Maxi, hehe, vi pratade om inpulsköpning och att det blir mycket billigare att handla via internet (som vi gör). Precis då jag sa det utbrast mamma; "Titta vilka fina glas" och satte ner dom i vagnen, hon är hopplös.. Då vi hade betalat var vi tvugna att packa i alla saker också, mamma ville dessutom ha alla kylvaror sorterade för sig, det gick inte så bra för mig.. hehe.. Mamma tog varorna och gick til bilen medan jag köpte korv åt oss, jag hade ingen aning vad mamma ville ha på sin korv så hon fick inge ketchup eller senap, den korven kan inte ha varit så god.. Sen bar det iallafall iväg till Piteå. Då vi kom till campingen hade pappa och Sandra ställt upp husvagnen, jag chillade en stund med Eva-Linn och Angelika innan dagen tog slut.
Fredag:
Jag vaknade i panik, fick ingen luft, asvarmt ute och stekhett i husvagnen, men förtältet var värst. Det var väl 27 grader kanske? Varmt var det iallafall.. Men vi tog oss upp och åt frukost, sen bar det iväg mot första fotbollsmatchen, vi vann med 1-0 mot nåt finskt lag, en tjej gjorde självmål ;) Men vi spelade bra, det var jättevarmt, vi hade hinkar med vatten som alla typ dränkte sig i och direkt någon skadade sig rusade alla och drack vatten, matcherna var bara 2×20 minuter långa men det blev ändå ganska varmt att stå på en plan helt utan skugga i 40 minuter. Efter matchen drog vi oss tillbaka till campingen, jag badade tillsammans med några från mitt lag, det var superhärligt! Några små killar kom och käftade med oss också. Sen var det dags för andra matchen , jag var riktigt nervös och matchen slutade med 3-3 mot ett norskt lag. Sen bar det hem och jag tror att jag tog ett kvällsdopp, men jag minns inte, jag hängde iallafall med Elin ett tag ;)
Lördag:
Det var lika varmt när jag vaknade idag också. Men vi öppnade alla fönster och luckor så sen kunde jag somna om. Sen vaknade jag vid niotiden (tror jag), mötte Eva-Linn och Moa som var påväg att bada, så med kläder på tog jag värsta inpulsdoppet, härligt var det! Sen for vi och spelade match, vann med 2-1 vilket betydde att vi hade vunnit våran grupp, så vi kom vidare till åttondelsfinalen som vi oturligen förlorade med 6-1, jag sög, det enda bra jag gjorde i den matchen var att rädda ett mål. Jag och Eva-linn straffade oss med att ta ett iiskallt kvälldopp, det fanns inget varmt vatten i duscharna heller så jag fick tvätta mig med kallt vatten.
Söndag(idag):
Steg upp vid sjutiden, var astrött, åt frukost för att sedan bege mig till matchen, det var dessutom bara ett placeringsmatch. Vi vann med 2-1. Vi spelade hyfsat bra om man tittar på lagen (vi mötte umeå) men jag sög, förutom då jag gjorde värsta tacklingen i slutet på en stor 95a. Vi kom 9a av 48 lag. Sen var det bara att dra till campingen, packa ihop och dra. Nu har jag då nyss kommit hem

Så, nu fick ni en bild av vad som har hänt på min helg. Säkert jättemånga stavfel men nu bryr jag min för tillfället inte, ska ut och chilla i solen :D
 

Kommentarer
Postat av: jenny

okej, tack! :) fast det var inte jag som gjorde den. (det var www.suuusan.blogg.se) fin blogg du med :)

2009-06-28 @ 14:21:37
URL: http://jennyzz.blogg.se/
Postat av: jenny

jo , jag har saknat dig :) vad kul att få fara till piteå, vilken camping bodde ni på? :)

2009-06-28 @ 14:50:54
URL: http://jennylundstiiig.blogg.se/
Postat av: jenny

jahaa :D

2009-06-28 @ 15:06:36
URL: http://jennylundstiiig.blogg.se/
Postat av: Petra

tack ! din va också fin ;)

kram :)

2009-06-28 @ 15:07:20
URL: http://perrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

ställ gärna en fråga i min frågestund :)

frågestunden avslutas klockan 20.00 måndag den 29 juni :)

2009-06-28 @ 15:21:39
URL: http://jennylundstiiig.blogg.se/
Postat av: Jessica - mode och vardag

Svar: tycker jag med! :D

2009-06-28 @ 15:23:47
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback