Onsdag

Hejsan! Har kommit hem efter en jobbig skoldag, alltså fysiskt jobbig. Vi spelade nämligen en fotbolls och brännbollsturnering alla klasser på mellanstadiet. Två brännbollsmatcher och en fotbollsmatch. På fotbollen fick jag stå i mål, är faktiskt ganska stolt över min insats, jag släppte bara in två mål och gjorde några snygga räddningar ;) hehe, jag brukar inte precis vara målvakt i vanliga fall... Brännboll är däremot inget jag är bra på, vi kör med att man får kasta en fresbee (stavning?) också, så jag kör på det, men trots det så har jag ändå aldrig varvat, fresbeen (vet fortfarande inte hur det stavas) far rakt upp i luften och sen kommer den ner lika snabbt, det enda som är till min fördel i det där är att man får springa mycket...

Vi förlorade fotbollsmatchen med 2-1 men vann båda brännbollsmatcherna, men det räckte ändå inte för att komma till final.. Fast jag är glad ändå! För ikväll är det fotbollsmatch! Det lär nog bli ganska mycket mygg...

Se! Jag dubbelkollade inlägget för att se att jag inte hade några stavfel! :D

Kommentarer
Postat av: tilda

hoppas du haft en bra dag ändå! :D

2009-06-10 @ 14:44:24
URL: http://ttille.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback