Att vara lång

Som ni (kanske) vet så är jag något lång för min ålder (jag är 12 år och är 1,70 lång) men det kan iblan vara rätt så kul. Till exempelt på fotbollsplanen, jag spelar ju med 95or (det finns inget 96 lag) och mamma har hört föräldrar till motståndar laget säga: Nummer 14 kan aldrig vara en 95a, hon måste ju vara 94a eller nåt i den stilen, det tänkte jag på idag då jag satte in en reäl tackling på en stor spelare, samma sak tänkte jag på då lisette av mistag råkade springa rakt in i mig under match situation (hon spelar i mitt lag) och hon fick typ en spricka i foten, det var ju inte så bra att hon gjorde illa sig men ibland är jag stolt över min längd.
Okej, det här inlägget blev något konstigt...

Kommentarer
Postat av: emma

utsatt mig för bedrägeri. står mer om det i bloggen.

2009-06-28 @ 16:50:38
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback