Mental ålder

Vilken är min mentala ålder ?

[  ] Vet hur man kokar kaffe.
[  ] Tvättar kläder själv
[x] Kan laga mat själv
[  ] Tycker att politik är spännande
[  ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner
total: 1

[  ] Går i skolan alla veckodagar.
[  ] Har en penna med mig överallt
[x] Har aldrig fått kvarsittning
[x]  Har sett talkshows
[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[  ] Dricker kaffe minst en gång i veckan
total: 3

[  ] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[ ] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det
[x] Föräldrarna litar på mig
[ ] Kan klippa gräset
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[   ] Kommer ihåg att vattna blommorna
[x] Pluggar när jag borde
[x] Lyssnar och tar till mig på lektioner
[  ] Kommer ihåg att mata djuren
total: 5

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[x] Kan städa upp efter mig själv
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[x] Förstår skämt första gången jag hör dom
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet
total: 5

[ ] Har kommit på att vädret ändras varje timme
[ ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x  Kan läsa ut en bok
total: 1

Total: 15..
wow, jag är mentalt äldre! Hela tre år! Fast jag har dock några förklaringar.

1. Jag kan laga viss mat själv, typ färdig palt xP och korv!
2. Jag har fått kvarsittning, men har alltid fjäskat bort den så jag har aldrig fått sitta över x)
3. Jag tror iallafall att mina föräldrar litar på mig..
4. Att jag KAN städa upp efter mig betyder inta att jag faktiskt gör det..
5. Jag kan läsa ut hur många böcker somhelst! Jag läste ut en bok på typ 600s på fyra dagar, så jag har inget problem med läsningen..

Kommentarer
Postat av: D

Hahahahaha jag o du är lika på vissa sätt, haha Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver hahaha, men rolig grej

2009-04-17 @ 23:50:59
URL: http://dudewhereis.blogg.se/
Postat av: malinf

hej.

i den tredje "frågegrejsen" så har du skrivit 5.

men du har kryssat i 6.

:)

2009-04-18 @ 09:30:54
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback