Byebye!

Tja! Det här är mitt sista inlägg innan jag far, så nu packas det för fullt här. Skolan idag har varit chill, vi byggde "farkoster" med ett konstgjort ägg i som vi släppte från tredje våningen, min grupps farkost hölls i luften längst, av dom i våran klass.. Och jag vet inte hur många gånger vi gjorde om den, men roligast var ändå då jag kastade upp en ballong i taket och sen smälldes den! Shit va rädd jag blev! Vi slutade vid ca halv ett å sen vare bra att fara hem och förbereda sog för den 36 mil långa resan. Wish me good luck! Jag skriver om mina dagar då jag kommer hem, hejdå och Glad påsk! Feliz Pascua por Angelica! Tänkte att jag skulle ta det på spanska oxå.. Ha ett roligt påsklov! <3333333333

Kommentarer
Postat av: ung mamma 14

ung mamma 14 har startat blogg!

2009-04-13 @ 02:47:20
URL: http://claramedbarn.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback