Träning

Svar på Jennys fråga: Ja, såklart du får ta bilden :D

Hejj förresten! Kvällen har varit bra, den började med att jag laddade inför träningen med en hamburgare från max, mums! Sen glömde jag bort tiden till träningen så jag fick stressa riktigt mtycket ;) men jag kom i tid iallafall :D
P-95 hade träning innan oss, min tränare är tr'änare för dom också.
Niklas: Angelica!
(jag vänder mig om)
Niklas: Kom hit
(jag blev väldigt förvirrad)
Niklas: Spring hit!
Jag: Jaja, okej
Niklas: Vill du spela tre mot tre med killarna? Dom är så få.
Jag: Ehm, okejj
Så jag spelade med dom, men fatta vad jag gjorde bort mig, hehe..
Min egna träning gick hyfsat bra. Det känns helt ofattbart att jag faktiskt far till Göteborg på torsdag! Det känndes som att det var nyss vi bestämde att vi skulle åka dit. Jag längtar mer och mer för varje dag. Nä nu kan jag inte sitta här och sega mer, ska göra lite annat grejs, hejdå! <3


Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback