Tlött

Hejj! Då var man hemma från träningen. Den gick väl ganska hyfsat. Fast i början var det lite pinsamt;
Niklas (tränare): Angelica! Visa hur man gör en vänster layup
Jag dribblar men bollen far åt alla möjliga håll och kanter, förutom åt det hållet jag vill. Alla i laget tittar på mig.
Niklas: Kan Malin visa hur man gör en vänster layup?
För henne gickd et givetvis jättebra. Men det är ju sådär ibland. Ajja, resten av träningen gick bra, då vi spelade match så for bollen min väg så då blev jag nöjd. Nä nu måste jag verkligen ta mig en dusch! Trots att jag har träning i stort sett varje dag är min kondis lika usel...

Kommentarer
Postat av: Luucy

Aww, sånt som händer ju haha. Man kan ju inte alllltid vara bäst ;)



KRAM

2009-05-12 @ 10:36:06
URL: http://luucylouise.blogg.se/
Postat av: malin

hihihhiihi, jo, det var lite kul när du skulle köra först ;)



hahaa, men som sagt, även den bäste gör fel ;)

2009-05-12 @ 16:43:20
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback