Godmorron!

Det är fan helt sick! Nu längtar jag så himla mycket till göteborg att det är det enda jag drömmer om, jag ska faktiskt börja skriva en lista så jag vet vad jag ska ha med. Dessutom så har jag prov om stormaktstiden på tisdag, men jag vet inte om jag kan göra det då eftersom att jag på måndag ska spela skol-DM i basket med högstadiet och på tisdag är det slutspel. Jag antar att jag kanske får göra det på onsdag. I veckan händer så himla mycket! Jag måste skriva ett "schema"

Mån: Spela skol-DM med högstadiet, basketträning sen+möte om resan
Tis: So-Prov evt. slutspel. Basketträning sen
Ons: MÅSTE PACKA! Går halvdag i skolan
Tors: GBG here i come! Får kanske lite tid på morronen till att packa
Fre: Är i göteborg och spelar cup
Lör: Är i göteborg och spelar cup
Sön: Matcher+Liseberg!
Mån: Hemfärd

Ganska fullspeckad vecka va? x)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

tack så mycket!! :)

2009-05-17 @ 11:16:55
URL: http://ewragne.blogg.se/
Postat av: Lona

sV: haha okej 1^^

2009-05-17 @ 11:19:58
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Oj då, det låter "upptagen dam". :)

Sv: Nej, jag tar inte illa upp, hade blivit lika glad om Sverige vann! Brukar hoppas på begge länder, chansen är dubbelt så stor för att nån jag hejar på vinner. hehe

2009-05-17 @ 11:35:56
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback