Utmaning

Utmaningen:
- Länka till den som utmanat. Amanda

- Berätta 7 sanningar om dig själv
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget!

7 sanningar om mig:
- Jag är sjukt höjdrädd
Jag blev faktiskt ganska nöjd med DETTA prov
Jag gillar ärtsoppa (ibland) 
 Jag är rädd för det mesta 
Jag lämnar aldrig min mobil hemma
Jag gillar inte fysträning 
Ibland så är jag inte träningssugen alls, men jag går på träningen ändå



Jag Utmanar
Sandra
Maja
Ottilia
Lisa

Jenny

Nu har jag ingen mer att utmana xD<3


Kommentarer
Postat av: Ottzzizz

tjaa. xD

2009-03-09 @ 19:16:39
URL: http://ottiz.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback