Tordag

Phew! Äntligen får man pusta ut, dagen har varit lite stressig, vid vissa tillfällen, som t.ex i morse, då fick jag stressa till skolan, vi skulle dessutom hämta upp Ottilia. På första lektionen idag kom Staffan, han som jag och några andra jobbar med i ett filmproject, han visade en av sina tidigare filmer, Nine minutes bananas,sen pratade han om hur man gör en film, det var roligt :) På rasten gick jag, Olivia, Jenny, Nila, Emma, Gülcan och Malin upp till Lyckliga gatan och kollade om Darjosch (stavning) hade gjort färdig våran affisch, det hade han, vi har fått se affischen innan men nu hade han skrivit dit våra namn. Efter rasten hade vi MA, sen lunch, sen MU sen Tyst läsning, sen Rast sen Eng å sen fotade Carola oss, sen var dagen slut och jag fick skynda mig hem och slänga i mig lite krubb, sen skyndade jag iväg på fotbollsträningen, den var också väldigt kul :) Sen for jag hem, åt mat. satte mig vid datan sen tog jag en dusch å sen satte jag mig vid datan igen, och nu sitter jag och äter frukt ;) mumsigt ;P Ikväll blir det att gå till kojs tidigt, nu har jag laddat över bilderna från mobilen till datan, det tog ett helt fruktfat att göra! Jag lägger in en bild på fruktfatet ;)


Okej, det gick inte att ladda upp bilden på fruktfatet för det "var antingen ingen bild eller en korrupt bild", fråga mig inte vad korrupt betyder, men ni får en bild på ett annat fruktfat jag har gjort istället, som är nästan likadant som det jag nyss åt upp, men nu ska jag läsa runt på lite andra bloggar så hejdå! <333

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback