Fjällresan


Måndag
 Tja! Idag har jag varit ute å kört en massa skoter, och tolkat m slalomskidor, jag såg en skitsorlig film som hette seven pounds, det hanlade om en kille som hade varit orsaken till en bilolycka, sju personer hade dött, men inte han. Killen hjälpte sju personer att överleva, som för att gottgöra de sju liv som missts, han blev kär i en tjej som hade hjältproblem, om hon inte skulle få ett nytt hjärta skulle hon dö, ingen kunde donera ett hjärta som passade henne så då gick killen hem, hällde iskalltvatten och is i badkaret, ringde SOS och sa att det hade varit ett självmord, han gav adressen till stället där han bodde, sen satte han sig i badkaret och satte i världens dödligaste manet, han dog och tjejen fick hans hjärta, denna film rekommenderar jag stort! Så titta på den!

Jag gick och la mig vid 23-24 tiden.

Tisdag
Tja! Vi for till Dikanäs idag, men bensinmacken hade stängt tisdagar och torsdagar så vi for till kittelfjäll, där handlade vi, sen for vi tillbaka till Dikanäs och köpte lotter å lite annat grejs, sen for vi tillbaka till stugan. Jag å sandra försökte göra upp en eld, det gick inte så bra, sen gick vi in å spelade fyrmans vist, Sansra å mamma vann.

Onsdag
Vi klädde på oss och for ut på en skotertur m familjen Nyström, vi for till Gransjön. Där åt vi. Jag å Sandra fick köra mammas skoter på isen, å Sandra gasade på i ett gupp (hon påstår att hon inte såg det)  så vi hoppade, hahahaha, fett kul det var!

Vi körde tillbaka till dom andra å efter ett tag for vi hem igen. Jag körde lite med min å Sandras ET340, sen kom Johanna och vi spelade kort. (Jag vet att jag har glömt skriva att vi äter middag, men vi har gjort det vaje dag)

Torsdag
Jag for ut med skoter på morronen en snabbis, sen kom dom dom andra och vi for till virisen (en sjö), vi åt, fiskade å sen fick jag å Sandra åka på Matte då han körde på en skida, det var kul! Men man blev väldigt snöig.

 Vi körde tillbaka till stugan igen sen, jag körde lite med ETn, sen läste jag å sen for jag ut med skoter igen, sen var det middag, å sen körde jag med skoter igen, sen packade jag, tråkigt, jag ville inte lämna fjällen. Efter packningen var färdig tittade vi på lite TV, sen gick vi å la oss tidigt.

Fredag
Vi klev upp tidigt och for iväg, i ca 6 tim satt vi i bilen, sen var vi hemma. Vi for och hämtade mat från maxå då jag hade ätit satte jag mig vid datan, där sitter jag nu, jag ska snart slänga in lite bilden, å vid tretiden far jag till Olivia, det blir kul! Nu ska jag ladda upp lite bilder så hejdå!<3


Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback