Tjo!

Hejj! Idag har jag faktiskt gjort ganska mycket, först på förmiddagen så for jag å mamma till stan, där köpte jag:

Tunica Ginatricot 149:-
2 BHar Cubus 149:-
2 brottarlinnen JC 199:-
Tröja JC 199:-
Linne JC 129:-
Hårfärg (Blonda slingor) Parelle 94:-

Jag å mamma fikade också på BO, jag åt ett weinerbröd å drack en fanta x)

Sen då jag kom hem traskade jag iväg till Maja, där var det kul :D Sjuk humor vi har x) Hahahahaha, "Dina ögon är så fina! Och dina tänder är som stjärnor, gula, stora och långt ifrån varandra" Hahahah, jag har även upptäckt att jag har magiska egenskaper XD Ikväll blire å sova hos Maja, det blir kul ;p Det blir nog lite singstar sjungade xD Nu måsta jag göra lite annat grejs så hejdå! <3


Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback