Jag är lycklig!

Jag är lycklig, ja jag är lycklig! Ja jag är lycklig Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag, jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig hela långa veckan ut!

Jag vet, låten kommer från Pippi, men det är faktiskt så jag känner, jag är lycklig! Vi (mitt basketlag) vann mot våra ärkefiender Ängesbyn! Så nu har jag alltså kommit hem från en rugby/basketmatch, eller jag har spelat två matcher men den ena vann vi med 50-2, men nu, mot Ängesbyn vann vi med 28-20, ungefär, men gud va härligt det känns! Nu är vi alltså vidare i semifinal, vi möter Gammelstad gul, vi får se hur det går i den matchen men jag hoppas verkligen att vi vinner, nu ska jag ta en dusch så hejdå! <3

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback