Gråsjälören

Tja! Designen är ändrad, jag lär nog aldrig bli nöjd.

Idag har jag varit ute på gråsjälören m klassen å pararellklassen. Jag gick dit.. Det var kul där men jag blev asblöt om fötterna. Vi (jag å några andra) skulle klättra upp på ett tak. Jag lyfte upp Olivia, men sen ville hon ner så jag satte ner henne, då fastnade hon i en krok med tröjan men den for loss, sen skulle jag prova, Olivia lyfte upp mig men sen kom en skoter så hon var tvungen och sätta ner mig på marken, men jag fastnade i samma krok och typ hängde kvar, alla asgarvade. Det var en, annorlunda känsla, hahahah. Då skoldagen var slut traskade jag tillbaka till hamnen å mamma hämtade hem mig, sen har jag bara suttit vid datat och gjort ingenting, men jag måste nog ta en dusch, jag stinker brandrök xD Ciao!


Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback