...

Förlåt för min urusla uppdaterning, men jag har inte varit på blogghumör ;P men nu är jag tillbaka och jobbar på ennny design, jag blir aldrig nöjd! Jag antar att jag borde berätta om min dag, men jag orkar inte berätta hela. Idag var det lilla vasaloppet, men jag vägrar åka lägndskidor så jag gick en runda istället, tillsammans med Olivia, Jenny, Nila, Josefine, Emma, Malin och Gülcan. Vi for typ och irrade omkring på björx men vi gick vilse, så tillslut frågade vi nån om vägen så vi kom fram till skolan.

Jag har nyss kommit hem från en basketmatch mot piteå, okej, jag vill inte hänga ut någon men dommarna SÖG verkligen, Lisa blev utfoulad, men inte jag. Det var väldigt konstigt, jag brukar få 4 foul efter 4 min. Ajja, vi förlorade matchen iallafall, men vi kämpade på och gav inte upp, det är det viktigaste <3 För tillfället så sitter ja bara och håller på lite med picnik, den nya designen kommer snart <3:D

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback