Vinst

Hejsan! Nu har jag nyss spelat en fotbollsmatch. Vinst med 2-1. Vårat lag har blivit riktigt bra! Dock spelade vi uruselt idag, sämsta matchen ever liksom. Jag gjorde typ 3 (?) bra saker under hela matchen, en närkamp, en rensning och en annan grej som är lite svår att förklara, och jag är deffinitivt inte nöjd över min insats! Ajja, det är bara gå vidare och glömma den här matchen och ta nya tag inför nästa! Det var nåt mer jag tänkte skriva men jag glömde.. Ajja, nu ska jag ta en låång dusch, skriver snart.. ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag vill gilla fotboll, men kan inte. Typ alla tjejer i klassen gillar det=)

2009-06-17 @ 22:00:32
URL: http://nyckelpiganlollo.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback