Tråkigt inlägg

Hejsan! Fölkåt för att jag inte har hunnit blogga typ nå idag. Men nu kommer dagen i ord och i dåliga bilder.
Dagen började med att någon ringde på min dörr, jag hade ingen aning om vem som kom men jag gick och öppnade i bara pyjamas, gissa vem som stod där? Olivia, Rasmus och Amanda! Vi skulle på arons men jag visste inte att dom skulle komma så jag blev något förvånad men jag gick och bytte om och sen for vi till Aronsbadet, där badade vi och solade, det var rätt mycket folk hehe.. Vi var där till klockan 4 och sen cyklade vi hem till mig, hos mig var vi bara en snabbis och sen cyklade Amanda till sin farmor å farfar medan jag tillsammans med Olivia och Rasmus cyklade mot Rasmus. Hos honom spelade vi cs och wow (counterstrike och wold of worcraft) jag minns att jag först trodde att WOW var ett hundspel, det heter ju WOW som i voff. Hursomhelst pratade vi med Rasmus "cyberkompis" Robin i ett headset, hehe
Jag: Hallå!? (ofta jag vet att man hörs bra)
Robin: Hej (skånsk dialekt)
Jag: Bor du i Skåne?
Robin: Ja, längs ner
Jag: Jaha, i Smygehuk?
Robin: Nä, åt andra hållet
Jag: Jaha, Treriksröset?
Robin:
Jag: Jag är inte så bra på geografi
Robin: Okej
Jag: Japp! Men nu får du prata med Olivia!
Rasmus lilla kusin kom också, han var cool ;)
Jag och Olivia drog till Olivia och käkade lax oh sen drog vi till fotbiollsplanen och kollade på då Rasmus lag spelade (Rasmus fick själv inte vara med eftersom att han är sjuk) och sen drog jag hem. Nu har jag packat inför resan till Piteå imorron och nu sitter jag och bloggar, här kommer dom dåliga bilderna:
Den här bilden är egentligen från igår, men jag publicerar den ändå

Vädret var superfint!

Påväg hem


Kommentarer
Postat av: beatrice

Fina bilder! :) Lägga till varandra på bloglovin'? :D Ha en bra kväll !

2009-06-24 @ 21:22:41
URL: http://beatricebergh.blogg.se/
Postat av: J

haha Angelica, det är bara du som lyckas med sånt ;)

2009-06-24 @ 22:03:02
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: emma

Skulle bli superglad om du röstade på mig i veckans blogg på http://norbergcaroline.blogg.se/ :) Jag är nr 17

kraam :)

2009-06-25 @ 00:35:12
URL: http://elsklingsemma.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback