Schools out for summer!

Hemma från skolavslutingen! Nu är jag fri! Åtminstone 10 veckor framåt..
Så här såg jag ut:

Outfit:
♥ Armband från Glitter
♥ Halsband från Glitter
♥ Ring från Glitter
♥ Ballerinaskor från nån affär (minns ej namnet)
♥ Randigt linne från JC
♥ Kjol från JC
Hår:
Überdüber plattat

Det var ganska tråkigt att bara sitta och titta på då alla andra klasser sjöng sina låtar, men sen kom ett roligt nummer! Några killar från åttan hade klätt ut sig till typ drakar och en till en tjej. Dom typ rappade, hehe, rektorn var också en del av numret. Våran gammla rektor rappade! Hehehehe... Efter alla hade framfört sina uppträdanden gick vi upp till klassrummet och fikade, sen sa jag hejdå till alla (speciellt till Nila som börjar på en annan skola till hösten) sen bar det iväg hem. Jag, pappa och Sandra fikade tillsammans med framor och farfar (tradition) och jag och sandra fick 1000kr var! Man blir ju rik på skolavslutningar! :D Undra hur jag ska spendera pengarna...


Kommentarer
Postat av: Elin Thor

Hej! Jag har startat en bloppis där det kommer ut massvis med annonser med kläder under flera veckor nu, det ligger redan flera plagg ute :) Kika in vettja, du kanske hittar någonting du kan fynda? http://elinsbloppis.blogspot.com/ Ha en trevlig dag! :)

2009-06-12 @ 12:48:20
URL: http://elinsbloppis.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Varför väljer man att vara hemma från skolavslutningen? Jag tycker inte det känns som riktigt sommarlov om man inte har varit på avslutningen, haha. :)

2009-06-14 @ 17:32:13
URL: http://bratzdocka.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback