Onsdag

Hejsan! Kvällen igår var kall men ändå rolig ;) Amanda och Eva-Linn är ju som dom är ;) Vi tittade ju som sagt var på damernas fotbollsmatch, vi fick även uppgifter som vi skulle göra, jag och Lisette skulle hålla koll på Innerbackarna eftersom att vi spelar på den positionen, på ett papper som vi fick skulle vi skriva ner hur många lyckade och misslyckade pass dom gjorde, hur många närkamper de vann och förlorade, hur många väggspel det gjorde, hur många gånger dom sökte fri yta efter de släppt bollen och hur många avslut de hade på mål. Det var ganska svårt att hålla koll på allt men det gick ändå ;D Tyvärr förlorade dom med 4-1, eller nåt sånt.


Idag har inte så mycket hänt, vi var tvugna att vara klara med vårat SO-arbete, jag, Noomi och Marcus jobbade tillsammans om Drottning Kristona och vi hann inte bli klara, så istället för att göra arbetet snyggt så satsade vi på faktan, fick stanna kvar lite efter skolan också för att slutföra grejen. Annars har dagen varit chill, har tagit massa tabletter hela dagen för att jag håller på att bli sjuk och vill gärna kuna spela Lilla VM kvalet idag (Lilla VM är samma sak som DM).  Så echinagard och strepsil har varit min drog idag ;)  För tillfället gör jag inget speciellt, lyssnar bara på pappas
mutter;

Pappa: Jag är helt fashinerad, dom har lovat att det inte ska bli regn så jag gick ut och tvättade bilen, men alltid då jag gör det börjar det regna, helt otroligt asså....
Jag: Karma vill dig något.
Pappa: Ja, helt otroligt asså, som jag går ut och tvättar bilen blir det regn, Ajja, det är bra för potatisen.

Min älskade pappa, han är lite rolig han ;)


Kommentarer
Postat av: Em

Vet inte riktigt, dricka lite antar jag :)

2009-06-03 @ 14:51:34
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hahahahahah, bra för potatisarna. Den var bra! (y)

2009-06-03 @ 15:03:13
URL: http://jjjjosefinel.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback