Måndag

Hejjsan! Första dagen av sista veckanhar varit jätterolig! Lektionerna har bara bestått utav lekar, jag har varit hos Olivia och hälsat på hennes nya lilla valp- Sessan, 70% Gråhund 30% Björnhund. En supersöt lite filur! Fast det var då hon var lugn, sen var det enda man såg av henne tänder, sylvassa små tänder. Hon blev helt galen och bet sönder mina jeansleggings, jag och Olivia hade väldiga problem med att sen fånga in henne men efter ett tag fick jag upp henne i famnen så att Olivia kunde sätta på halsbandet, då lugnade hon ner sig en smula. Gülcan hade ju ett lite roligt sätt att vara på i närheten av Sessan. Sen stack vi till Arons och badade (arons är ett utebad) det var första dagen dom hade öppet men det var nästan inga där ändå, det var inte så konstigt, man kanske inte är så sugen på att bada då det är 12 grader i luften, men det var jag och Olivia! Fast så här på efterhand ågrar jag nog mig.. Hursomhelst är det en träningsfri dag idag så jag sa bara vara hemma och chilla. Börjar redan nu, hejdå!

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback