Don't drink and drive

Det här är verkligen inte min dag, först svarar jag fel på allt då vi körde Jeopardy (som t.ex 6×7) sen trillade jag i trappen (ett trappsteg) då jag skulle gå in i badrummet, jag trillade till och med i ducshen! Men ajja, har gjort kollat efter lite bilder på google, Don´t drink and drive.

Var 48onde sekund gör ett full bilförare en annan person berättigad att parkera här

Hehe ojdå ;)

Alla fulla personer kan gärna ställa sig där..

JJag tycker faktiskt att det är viktigt att man tar upp sånna här saker. Tänk hur många som dör p.g.a rattfylleri varje år! Det är väl i stort sett alla trafikolyckor som händer för att någon jävel har satt sig bakom ratten full. Visst, drick om ni vill! Men sett är för hel*ete inte och kör bil då! Alla tänker säket "men så full är jag ju inte" eller "jag kommer aldrig att köra på någon" eller något annat i den stilen. Men plötsligt händer det..

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback