Fredag

Hejsan! Nu har jag nyss kommit hem! Dagen har tillbringats med en massa folk ;)
Det började med att jag cyklade till Olivia. Då jag kom till henne så for vi iväg till ICA direkt och mötte Micke och André. Sen stack vi alla fyra till IP, när joinade Jenny oss ;) Vi chillade ett tag på IP och sen kom Parre. Vi for till Olivia igen för att hon skulle rasta Sessan. Sen for vi till Parre för hon skulle fixa sig, vi stog utanför och väntade. Sen for vi till Ica igen och Jenny for hem, vi var på IP ett tag innan jag och Olivia gick till Olivia för att rasta Sessan ännu en gång, sen for vi till IP, Micke och André hade stuckit så tillsammans med Olivia och Parre cyklade vi mot Björkskatan, Micke och André mötte upp oss. Parre drog iväg och jag, Olivia, André och Micke cyklade till Lulsundet, där satt vi och doppade fötterna, eller iallafall jag och Olivia, för Micke doppade hela sig! Japp, med kläder och allt.. Som ni kanske förstår har vi cyklat en hel del och farit och flängt ganska mycket. Men det tar inte slut där. Nä, vi cyklade nämligen hem till André och Micke som bor någonstans vid sinksundet. Där satt vi och pratade ett bra tag. André hade väldigt roligt då han sprutade ner hela mig med vattenslangen men annars vad det riktigt kul! Efter ett tag började jag cykla hemåt och nu har jag precis ätit färdigt min pizza. Okej, inlägget var rätt så tråkigt men dagen var rolig!
Okej, har inte fotat nå, ni får nöja er med en bild på mina "vackra" ben ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig fredagkväll! =)

2009-07-03 @ 18:23:45
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: sandra ♥

sv:t ack så jätte mkt! fortsätt gärna kolla in den :) jadå, sj med?

2009-07-03 @ 18:34:53
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Madalena.

sv: Ja, minnen.

2009-07-03 @ 18:47:49
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback