Torsdag

Hejj! Nu har jag precis kommit hem från min fotbollsträning, men jag berättar mer om det sen, nu ska jag berätta om allt ävrigt jag gjort idag.

Första lektionen var idrott, vi körde killerball och nåt annat som jag inte minns namnet på. Sen gick jag till skolan med Anna W och Ann-mari. Andra lektionen var det tystläsning, tror jag, sen var det matte. Sen lunch. Det var pasta med kyckling som serverades idag. Rasten var oxå rolig. Efter rasten var det musik, sen rast och sen Engelska, vi hade glosförhör, jag fick alla rätt ;)
Sen hade vi massage och sen var skoldagen slut. Pappa hämtade mig och jag skyndade mig att byta om och så eftersom att min fotbollsträning började 16.00 och jag slutade 15.00, ajja, träningen var kul, vi hade fyspass på slutet, det var något jobbigt. Jag for hem efter träningen och åt, nu sitter jag här och bloggar men nu ska jag gå och duscha, ha det bra!


Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback