Onsdag

Hejj! Förlåt att jag inte har skrivit tidigare men jag har inte haft tid, här kommer ett inlägg om idag:

Idrott på morronen, vi körde indiansmyg och killerball. Sen gick jag till skolan med Ann-Mari och Noomi. Andra lektionen var svenska och sen språk, jag har faktiskt lärt mig klockan på spansa! Jippie! Efter spanskan var det lunch, sen hade vi matte, den lektionen var för ovanlighetens skull riktigt kul! Ja, fast matte kanske inte är så jättetråkigt men inte speciellt roligt heller, ajja, what ever? Efter matten hade vi Tema Kraft, jag å några fler håller på med ett hemligt projekt, fast det projektet är inte speciellt hemligt, eftersom att nästan alla vet om det, förutom alla elever på skolan, eller dom kanske också vet om det? Äh! Vi säger att det är hemligt. Jag var med Olivia efter skolan, vi försökte få en praoplats, men våra telefonsamtal blev något pinsamma! Då vi kom fram till ett ställe s frågade dom vilken vecka det var, men det visste vi inte, så dom sa att vi skulle ringa imorrn, så vi får väl göra det! Mamma hämtade mig och jag for hem och år innan jag for till träningen, det gick lite trögt men i övrigt var träningen rolig! Nu har jag tränat lite på mina glosor och ska snart äta något och sen blire å gå och lägga sig. Åh justja! Jag glömde nästan att skriva att det var väldfigt bra väder idag! En väligt viktrig sak att få med i inlägget vettni! Ha det bra och sov gott!

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback